طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن|طراحی غرفه نمایشگاهی|طراحی کارت ویزیت|سئو و بهینه سازی

ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی
  • ۰
  • ۰

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

یکی از سوالات خیلی زیادی که از مجموعه مها می‌شود این است که،  قیمت طراحی سایت چقدر است؟  در پاسخ به این سوال ما نمی‌توانیم یک قیمت واحد را به مشتریان عزیز خود بدهیم. چون هزینه طراحی وب سایت بستگی به عوامل زیادی دارد.

در ابتدا شما عزیزان باید موضوع سایت خود را تعیین کنید. که با توجه به موضوع سایتتان یکی از انواع طراحی سایت شرکتی،فروشگاهی،  شخصی و یا خبری را برای شما در نظر می‌گیریم.

پس از آن باید تعیین کنیم که طراحی تصاویر گرافیکی سایت را می‌خواهید ما انجام دهیم یا نه؟  که در صورت طراحی تصاویر هم هزینه جداگانه ای برای آن در نظر می‌گیریم. در ضمن اگر برای برندتون لوگو طراحی نکرده باشید و در صورت درخواست شما عزیزان،  هزینه طراحی لوگو هم اضافه می‌شود.

یکی از گزینه های که حتما باید برای شما عزیزان در نظر بگیریم و هزینه ی آن محاسبه می‌شود،  آموزش پنل مدیریت سایت میباشد.که بعد از طراحی بتوانید خودتان محتوا به سایت اضافه یا کم کنید.

شرکت ما برای سایت هایی که طراحی می‌کند.پشتیبانی آنلاین نیز در نظر گرفته است تا شما عزیزان اگر به مشکلی برخورد کردید با کمک و راهنمایی همکاران ما مشکل خود را برطرف کنید.

هزینه ی سئو و بهینه سازی سایت برای بالا آمدن سایت با کلمات کلیدی مدنظر و تبلیغات گوگل با همان گوگل ادورز نیز جداگانه محاسبه می‌شود و در صورت درخواست به هزینه طراحی سایت اضافه می‌شود.

بنابرین شما عزیزان برای اطلاع از قیمت طراحی سایت باید در نظر بگیرید که چه خدماتی میخواهید و طبق آنها هزینه را برآورد کنید.

نظرات (۲)

  • یاسین اصغرنژاد
  • اگه تو طراحی سایت بلدی پ چرا قالب خودتو درست نمیکنی؟  :-//

  • یاسین اصغرنژاد
  • کپی رایت نکن اگه سایت اصلی ازت شکایت کنه به فنا میری :-//

    پاسخ:
    چشم دوست عزیز قالب هم درست میکنم . توی برنامه هام هست این کار
    اگر هم کپی کنم حتما سئوی سایت خودم میاد پایین شما نگران نباش:)))
    من تمامی متن ها رو خودم مینویسم و به سایت خودم لینک میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی