طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن|طراحی غرفه نمایشگاهی|طراحی کارت ویزیت|سئو و بهینه سازی

ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی
  • ۰
  • ۰

سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از صاحبان وب سایت ها مطرح است این است که سئو و بهینه سازی وب سایت چیست؟ 

در واقع سئو یا بهینه سازی وب سایت به منظور بهبود عملکرد و کارایی سلام سایت انجام می‌شود. که این بهینه سازی و بهبود با توجه به قوانین و استاندارهای موتورهای جستجو انجام می‌شود .

در حقیقت ما با طراحی استاندارد سایت و یا به کار بردن کلمات کلیدی در محتوا،  لیتک های ورودی و تولید محتوای مناسب با توجه به قوانین موتور های جستجو به بهینه سازی سایت شما می‌پردازیم .

وقتی سئو یک سایت مناسب باشد رتبه و جایگاه بالایی در جست و جو های گوگل ( با توجه به کلمات کلیدی به کار برده در سایت) دارد و به تبع آن جذب کاربر زیادی نیز دارد .

البته یکی از الگوریتم های جدید موتور های جست و جو نیز مربوط به رضایت کاربران میباشد. که این مورد را با توجه به زمان ماندگاری کاربر در سایت مشخص می‌شود یعنی هر چه زمان ماندگاری کاربر در سایت بیشتر باشد امتیاز سئو بیشتر به سایت شما داده می‌شود .

 

برای رسیدن به صفحه و رتبه اول گوگل چقدر زمان لازم است؟

یکی دیگر از سوالاتی که زیاد از ما پرسیده می‌شود این است که برای رسیدن به صفحه و رتبه اول گوگل چقدر زمان لازم است؟ 

در پاسخ به این سوال باید گفت این زمان بستگی به سابقه سایت و فعالیت های قبلی شما در سایت و همچنین حوزه های کلمات کلیدی انتخابی شما دارد .

در بعضی از کلمات رقابت خیلی زیادی وجود دارد پس برای قرار گرفتن در رتبه اول گوگل بالای یک سال زمان لازم است و در برخی کلمات دیگر که رقابت کمتری وجود دارد حداقل ۳ ماه زمان لازم است تا سایت شما در صفحه اول گوگل با سرچ کلمه کلیدی مورد نظر قرار بگیرد .

 

 

 

 

نظرات (۱)

یکی از مواردی که تو سئو تاثیر میزاره بک لینکه من سوالم اینه در طول روز چه تعداد بک لینک گذاشته بشه به مشکل بر نمیخوریم ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی