طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن|طراحی غرفه نمایشگاهی|طراحی کارت ویزیت|سئو و بهینه سازی

ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ویژگی های یک لوگو خوب و حرفه ای چیست؟

در این مقاله در مورد اینکه ویژگی های یک لوگو خوب و حرفه ای چیست؟ می‌پردازیم:

۱- منحصر به فرد بودن
یک لوگو حرفه ای سریع و بلافاصله توسط مخاطبان در میان هزاران لوگو تشخیص داده می‌شود و این به دلیل منحصر به فرد طراحی شدن آن است. یک لوگو نباید کپی باشد و کپی کردن از آن نباید کار ساده ای باشد.
۲- به کار بردن نام تجاری در لوگو
هر چند که لوگو طرح و شکل منصور می باشد اما در نظر بگیرید که لوگو باید نام تجاری را نیز معرفی کند. از این رو بهتر است که نام تجاری در طراحی لوگو به کار رود.
۳- انتخاب رنگ در طراحی لوگو
مورد سوم که مسئله ی خیلی مهمی است انتخاب رنگ ها در طراحی لوگو می باشد که باید به آن توجه زیادی داشت برای مثال رنگ های روشن توجه مخاطب را جلب می‌کند. آنهایی هر کدام از رنگ ها مفهوم خاصی دارد. رنگ قرمز بیانگر انرژی و جسارت، رنگی نارنجی بیانگر حس دوستانه و جوان پسندی را به مخاطب القا می‌کند. رنگ سبز نمایانگر رشد و طبیعت و آبی حس اعتماد و آرامش را القا می کند و در کل هر رنگی یک حس خاص به مخاطب آقا می‌کند.

  • زهره قریشی
  • ۰
  • ۰

انواع لوگو

نماد آیکون یا نشانه 

این لوگو را معمولا سازمان‌ها و شرکت های خیلی بزرگ استفاده می‌کنند. و در واقع بهترین لوگو در بین سایر لوگو ها میباشد چرا که به خاطر خاص و ساده بودن به راحتی در ذهن مخاطب خوهد ماند. در زیر نمونه هایی از این لوگو را مشاهده می کنید.

  • زهره قریشی
  • ۰
  • ۰

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو یک نشانه ی گرافیکی است که در کنار نام و برند محصول ( با خدمات) برای ماندگاری در ذهن مشتریان و مخاطبان طراحی می‌شود.

در حقیقت لوگو یک نشانه ی بصری می باشد و وقتی نام یک محصول را می بریم تصویر یا همان لوگوی آن محصول اولین چیزی است که در ذهن مان نقش می بندد. برای مثال وقتی نام اپل را می شنویم یک سیب گاز زده اولین چیزی است که در ذهن ما پدیدار می‌شود که همان لوگوی اپل است.

همه‌ی صاحبان کسب و کار برای ماندگاری محصولات و یا خدمات خود در ذهن مشتریان باید به طراحی لوگو با آرم ( نشانه) بپردازند.

  • زهره قریشی